Časté otázky
Ako prvú vec si skontrolujte, či vám e-mail neprišiel do spamu a aj to že máte vo svojom zákazníckom účte správnu e-mailovú adresu. Tiež si môžete overiť v sekcii Objednávky, či bola objednávka prijatá a aký je jej aktuálny stav. Taktiež sa nám môžete ozvať na našu zákaznícku linku a my to skontrolujeme a dáme do poriadku.
Priebežný stav objednávky zistíte vo svojom zákazníckom účte v sekcii Objednávky. V prípade, že nemáte v e-shope registráciu, postačuje, keď zavoláte na našu zákaznícku linku. Zásielku, ktorá už bola odovzdaná dopravcovi, môžete sledovať priamo v jeho aplikácii.
V takomto prípade je potrebné sa obrátiť na našu zákaznícku linku. Pri objednávke, ktorá ešte nebola odovzdaná dopravcovi, je možné spôsob platby/dopravy zmeniť.
Pri nesprávnom zadaní variabilného symbolu sa nám ozvite na našu zákaznícku linku.
Všetky informácie o doprave a platbe nájdete v sekcii Obchodné podmienky / VII. Prepravné – spôsoby dopravy produktov a cena za ich dopravu.
Registráciu si viete vytvoriť pri zadávaní objednávky. Pokiaľ máte s registráciou problém, kontaktujte našu zákaznícku linku a my vám radi pomôžeme. Môžete nám tiež napísať na e-mail obchod@rexy.sk
Na stránke www.rexy.sk celkom dole na stránke kliknite na Môj účet a prihláste sa. Pokiaľ máte s prihlásením problém, kontaktujte našu zákaznícku linku a my vám radi pomôžeme. Môžete nám tiež napísať na e-mail obchod@rexy.sk
V prípade, že objednávku neviete odoslať, skúste stránku znovu načítať alebo vymazať cookies. Ak problémy pretrvávajú, zavolajte na našu zákaznícku linku a objednávku môžeme vytvoriť po telefóne.
Nejde vám zaplatiť kartou, prípadne nereaguje tlačítko Zaplatiť objednávku ? Spôsob platby je možné zmeniť v okne Potvrdenie objednávky , ktoré vám zostalo otvorené po odoslaní objednávky, na platbu prevodom.
Reklamácia a vrátenie tovaru (do 14 dní) je podrobne špecifikované v sekcii Reklamácia.
Nie. Aktuálnu dobu dodania uvádzame pri každom produkte. Stav objednávky zistíte na našej zákazníckej linke alebo na e-maily obchod@rexy.sk.
Prosím kontaktujte našu zákaznícku linku alebo na nám napíšte e-mail na obchod@rexy.sk a my vám objednávku stornujeme, prípadne spolu s vami ju upravíme alebo podľa Vašej potreby vytvoríme novú po telefóne.
Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob je kontaktovať našu zákaznícku linku, alebo tiež napísať na e-mail obchod@rexy.sk. To všetko za predpokladu, že objednávka ešte nebola odovzdaná dopravcovi. Vtedy je možné takúto požiadavku vyriešiť podľa sledovacieho čísla balíčka v aplikácii Vášho dopravcu.
V takomto prípade sa nám ozvite na e-mail obchod@rexy.sk a budeme Vás informovať.